Esential pentru succesul dumneavoastra este sa aveti o perspectiva solida si corecta, bazata pe realitatea industriei in care activam si a pietei. La Market-Insight, acordam o atentie deosebita obiectivelor dumneavoastra de cercetare, pornind de la experienta si expertiza noastra in domeniul farmaceutic. Astfel va ajutam sa obtineti o imagine clara asupra situatiilor reale din piata si totodata raspunsuri la intrebarile cheie de bunsiness, care permit implementari rapide ale strategiilor optime.
Indiferent daca intrebarile dumneavoastra isi gasesc raspunsuri in cercetarea exploratorie, descriptiva sau cauzala, puteti conta pe faptul ca noi acoperim toate ariile importante ale industriei farmaceutice si toate etapele din ciclul de viata al produsului:
Acestea reprezinta doar cateva dintre cele mai frecvent utilizate tipuri de studii pe care noi vi le oferim. Daca aveti obiective sau intrebari specifice, expertii nostri va pot furniza o structura personalizata de proiect.
Daca doriti sa stiti cat de multi oameni din grupul tinta gandesc sau actioneaza intr-un anumit fel, iar preocuparea dumneavoastra principala este sa va asigurati ca rezultatele sunt aplicabile la nivelul intregului grup, atunci solutia este cercetarea cantitativa. Nu uitati ca inclusiv aspectele subiective, precum comportamentele si opiniile, pot fi analizate in cadrul unui proiect cantitativ!
Daca doriti sa mergeti mai adanc in motivatiile constiente si subconstiente care stau la baza comportamentelor, cercetarea calitativa va poate oferi raspunsurile adecvate. Cu toate acestea, tehnicile calitative se pot aplica doar pe un numar redus de respondenti si veti avea nevoie de cercetarea cantitativa pentru a verifica in ce masura concluziile pot fi proiectate la nivelul intregului grup tinta.
Cercetare cantitativa
+ indicatori de marketing specifici, precum: net promoter score (scorul net al recomandarii produsului), analiza TURF, optimizari prin analiza conjoint, identificarea nevoilor si evaluarea ponderata a masurii in care produsele raspund nevoilor pietei, tehnici de determinare a pretului optim (van Westendorp, Gabor-Granger). Suntem la curent cu ultimele dezvoltari si abordari din domeniu.
Cercetare calitativa:
Cantitative:
Calitative: